2012-09-06


Hösten du är så vacker. 
Jag önskar att jag vore som du.

*gäsp* Har suttit uppe och pluggat sen klockan 7 imorse. Så redan nu börjar jag gäspa. Ändå tycker jag att jag sovit ut ganska bra. Men men, nu kokar jag lite snabbmakaroner för att få en liten lunch och sen ska jag iväg till Torslanda och hämta Tims kängor där. För en sån snäll flickvän är jag. Sen ska jag skynda mig tbx i stan. Handla sköljmedel och lite annat och sen hem igen och plugga mer. Sen blir det att plugga plugga plugga plugga plugga plugga hela dagen, förutom när jag äter middag då vill säga. Just de ja, jag ska gå förbi gärdsås torget om jag hinner också. Mobil skalet jag köpte på tradera har kommit. skoj skoj skoj. 



Men jag är så stressad, och jag hatar att vara stressad. Jag mår inte bra då. Men imorrn har jag två slutprov. Och jag hoppas verkligen att det kommer gå bra. Håller tummarna och pluggar som en galning. Men men, nu ska jag börja göra mig iordning och snart åka mot Torslanda.

Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar