2012-09-05

Tidig morgon till sen kväll.

Usch och fy vad trött jag är, gick upp vid klockan 8 och satte mig och pluggade. Sen satt jag här och pluggade tills tre tiden då jag käkade och städade lite smått. Sen åkte jag in till stan en sväng och umgicks med Angelica. Och nu är jag hemma och kollar lite på That 70's show och ska snart laga mig lite mat och sätta mig och plugga igen. Men har på känn att religionen kommer gå bra i alla fall. Lustigt nog var det Kristendom jag kunde minst om vilket kanske jag inte blir jätte förvånad över. Det är den religion som är mest knäpp enligt mig. Men men, sak samma. Nu har jag bara naturkunskapen som jag måste plugga på extra mycket på. Jag ska fan va VG i kursen. Eller vad nu de motsvarar i det nya betygs systemet som gäller nu. Och jag måste bara säga att att efter att dom ändrade betygs systemet och alla namn på kurser har jag blivit jätte förvirrad. Fast det kanske bara är för att jag inte lagt ner tiden i att faktiskt lära mig de. 

Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar