2012-09-06

Andas ut och njuter av dagen.

Kom för inte så länge sedan hem. Har varit i Torslanda och hämtat Tims kängor och hämtat ut ett litet paket . Fick även veta för ett par timmar sedan reda på att jag bara har ett prov imorrn tidigt. Så Ingen Natur imorrn utan bara Religion.*andas ut* ..Natur provet är nästa fredag. Så nu kan jag andas ut och plugga mer på det nästa vecka.  Så nu sitter jag här och känner hur spänningarna i kroppen släpper. Snart ska jag åka till ica och handla lite. Är ensam hemma ikväll så ska laga vegetarisk moussaka, dricka sprite zero och kolla på musikal filmer hela kvällen. ^__^ ! Men imorrn ska jag upp tidigt och och göra prov i religionskunskap klockan 8.30. Livet leker. Och imorrn kväll ska jag ut med Angelica och göra stan farlig. : 3 



Men nu ska jag allafall åka och handla.

Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar