2012-09-03

Hejsan Måndag, vi har aldrig 
varit speciellt bra vänner. 

Ännu en gång börjar en ny vecka. Och jag känner att jag är nere i en svacka just nu. Alla har vi bra och dåliga dagar och jag känner att jag varit lite depp i de senaste. Men jag ska inte låta det förstöra för mig. Allt löser sig oftast till det bästa. Känner att jag vill hitta på mer om dagarna. Men vet inte vad. Måste skaffa nya vänner. Känns som de jag har oftast är upptagna. Och ja, de skadar aldrig att träffa nya människor. Men var hittar man nya människor? Krogen, internet, gymmet eller på stan? Har oftast svårt att träffa människor. Men när jag får vänner är det oftast väldigt bra vänner : 3 ! Men med tiden som går glider vänner isär. Och det ska man inte klaga över, livet har sin gång. Hur gör du för att träffa nya människor? 

Take care 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar