2012-09-05

På fredag smäller det och jag är inte redo.

Sitter här och känner mig dum. På fredag har jag slutprov i Naturkunskap B och Religions kunskap. Men jag har knappt pluggat. Har försökt undvika de så mycket som möjligt. Men vet inte varför. Vill ju verkligen klara kurserna. I alla fall Natur B delen i det hela. Och nu sitter jag här i ren panik och pluggar. Pluggar för fulla livet. Och mår piss för att jag dragit ut på detta. Men jag ska göra mitt bästa och plugga som fan fram tills på fredag. Har bokat examination (slutprovs tid) inför fredag nu så nu gäller det bara att ge järnet. För jag vill vill vill vill vill verkligen klara Naturen. Religionen spelar inte lika mkt roll eftersom natur behöver jag för att söka vidare till universitetet nästa år. Så nu lägger jag jobb sökandet till sidan för ett par dagar och fokuserar totalt på att plugga de kommande dagarna. Håller tummarna för att det går bra.

Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar