2012-09-02

Stress och panik upp till öronen.

Jag har panik. På fredag slutar mesta dels av mina kurser och jag står utan csn pengar. Helt pank. Vad fan hände med tiden, varför går allt så fort förbi. Vi har bott i lägenheten i snart ett halv år. Tiden bara flyger iväg. Och här står jag nu med tomma händer och räkningar som kommer lägga sig på hög. Jag har sökt några utbildningar som plan B. Men prio ett är att få ett jobb. Jag måste verkligen ha ett jobb. NU ! Jag vet inte var jag ska ta vägen. Världen bara snurrar och jag har dålig balans. Ska se till att skriva ut massa massa cv och söka jobb i alla mat affärer jag kan hitta. Jag kan verkligen tänka mig att jobba med vad som helst. Nu är det kokta fläsket stekt och jag har inga nya vantar. 

Take care.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar