2012-09-11

Dagen då inte mycket blev gjort.

Usch usch , idag har varit en riktigt lat dag. Känns som jag bott i soffan. Åt mannagryns gröt till både frukost och lunch för jag hade ingen ork att ställa mig och laga massa mat. Och nu har jag suttit typ hela kvällen och lyssnar på musik eller kollat på youtube. Usch och fy. Jag som skulle städa och iväg och träna. 

Och imorrn hinner jag inte träna för då ska jag iväg och vara statist i en film som ska spelas in här i Göteborg. Lite små kul sådär faktiskt. Kan dock inte bestämma mig vad jag ska ha på mig men de löser sig säkert. Måste dock iväg och köpa hårspray så jag kan styra mitt virr varr till hår. Men men, berättar mer om statist jobbet imorrn. När jag kommer hem. Är dock lite nervös men de ska bli skoj :D !

Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar