2012-09-11

God morgon världen, vad gör du idag?

Vaknade inte för ungefär en timme sedan och hoppade upp ur sängen och gick ut i vardags rummet där datorn stod. Var lite nyfiken på om folk hade kommenterat nått på min dayviews eller blogg. Och här sitter jag nu och svarar på kommentarer för fullt. Blir så glad att min blogg t.o.m fick lite uppmärksamhet i samma veva. Vanligtvis brukar de bara vara typ tio personer som är inne och kollar på den varje dag men nu har besöks siffran ökat otroligt mycket. *glad tjej* känner mig som en liten kändis mitt i allt detta. Undrar hur länge jag kommer ligga på dayviews startsida.

 

 Har fått så mycket kommentarer att jag inte riktigt vet vad jag ska svara på alla. Det handlar oftast om att jag är fin eller ful eller att folk verkar gilla maten jag lagar och jag är ju glad för alla kommentarer. Även de negativa, allt kan ju inte bara var glatt och rosa moln. Det förstår ju vem som helst. Men det känns så underligt, eftersom jag aldrig direkt har varit den tjej som folk säger är vacker, fin eller söt. Jag har alltid varit ganska utanför från mängden. Allafall som liten, vet inte om det har nått med att göra hur jag ser ut eller bara pga att jag var osäker i mig själv. Men jag har känt att de följt med senare ut i livet. Jag har ganska svårt att få nya vänner. Vilket är konstigt igentligen enligt mig, för jag är en väldigt social och positiv människa. Och så vitt jag vet också en väldigt bra vän. En vän för livet enligt vissa, en vän för stunden enligt andra. Men men, livet går vidare även om vi vill det eller inte och det är bara att göra det bästa och njuta av resan. Men ta med öron proppar de kommer dyka upp ett par väldigt jobbiga muppar under vägen man ibland bara inte kan ignorera tyvärr. 

Take care

2 kommentarer:

  1. ännu mer kändis efter filminspelningen nu också ;)
    tack för igår. det var extremt trevligt!
    svårt att få nya vänner är det för det flesta i vuxen ålder, det känner jag också att det är. visst man träffar många som man pratar med men som du säger så blir det oftast bara för stunden.
    Jag ser inte dig som en vän för stunden bara ska du veta :)
    kram!

    SvaraRadera
  2. Haha nej de tror jag inte att jag kommer vara direkt, anser inte själv att jag är speciellt känd över lag men xD ! Men jo det var jätte trevligt igår ! Längtar tills imorrn, hoppas på en bra kväll då :) men då jävlar ska jag hem utan taxi hjälp har jag tänkt mig xD Men gud vilken snäll taxi chaufför. Han körde mig upp hela vägen till Astronomgatan iställe för teleskop så jag skulle slippa gå själv upp : )

    Jo tyvärr är de oftast lättast att få vänner i ung ålder. Sen händer nått. Jag vet inte vad, man blir begränsad i de sociala. När man är ung har man lättare att prata och umgås med nya människor. Men jag kämpar i att hålla kvar det men de är tyvärr inte lätt. Men vi får gå ut på stan och fiska vänner eller nått xD

    Kram vännen !

    SvaraRadera