2012-07-18

Thoughts and reflections about this 
Wednesday that are now coming to an end.

Sitter här i mitt mysiga vardagsrum och kollar på 
scrubs. mys. Tim är och jobbar som vanligt så sitter 
här för mig själv. Kom till sist iväg till gymmet 
efter många om och men och jag måste säga att det 
var underbart att svettas lite. Hoppas jag får 
träningsvärk. Nått måste vara fel på mig. För jag 
älskar att ha träningsvärk. Man känner att man rört 
på sig. 

Jaja, imorrn ska jag träna på morgonen och sen på 
eftermiddagen ska jag träffa min underbara vän Jaqueline. 
Skoj skoj :) Sen får vi se vad vi ska hitta på för nått. 
Dock borde jag sätta mig och plugga imorrn kväll. Har två 
uppdrag som ska skickas in om 2 veckor men de känns som 
det är lika bra att göra klart dem så fort som möjligt.

Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar