2012-07-18

It is time to work out and sweat
..with new music on your mobile! : 3

Sitter här hemma för mig själv och skapare en ny 
spellista på spotify. Men musiken jag ville ha kom jag 
sedan på att jag tanka ner på Tims dator så jag var 
tvungen att hitta ett usb minne och föra över albumet
och sedan lägga över de till min dator och sen i min 
nya lista. Dock märkte jag ganska snabbt att det gick 
väääääligt segt att ladda ner den nya spellista till min 
mobil via spotify så nu sitter jag här och väntar och 
väntar. Ska nämligen så snart som möjligt åka iväg och 
träna, men kände att jag behövde lite ny pepp musik på 
gymmet. Musiken som spelas där bort är alltid så seg.
Vill ha lite musik med tempo när jag springer. Vilket 
kanske är ganska uppenbart. Och sen när jag kommer hem 
ska jag laga mig en mumsig pasta sallad till middag. 
Det förtjänar jag idag. Tim jobbar och eftersom Erik 
rymde till skogs under Lördags natten så är jag ensam 
hemma i lägenheten. Åh, jag måste bara till lägga, 
jag älskar verkligen vädret idag. Sol sol och sol :D !

Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar