2012-07-18



Bye Tuesday. * BOOM * 
..and it's was over.

Idag har det varit ännu en seg dag. Har inte gjort så 
mycket alls. Bara chillat och umgåtts med Tim. Sen åkte 
vi in till stan precis innan allt stängde och köpte en 
wok panna och massa grönsaker och gjorde en as mumsig 
wok. Bild finns alldeles nedanför. Nom nom nom nom ! ^^ 
Och så köpte vi en film som vi nyss kollat klart på 
30 minutes or less hette den. Helt okej film. Hade sina 
bra stunder men inte en film jag hade velat se igen 
direkt tyvärr. Men som sagt helt okej. Hur som helst, nu 
händer det väl inte så mycket mer ikväll. Klockan är redan 
halv ett ser jag nu så. Tiden går fort. Imorrn vet jag 
faktiskt inte vad jag ska hitta på. Ska väl iväg till 
gymmet igen, städa och plugga. Känns som en sådan dag.
Man behöver sånna ibland. 


Nu ska jag återgå till att ligga halv död och zappa på tvn 
tills jag hittar nått bra sedan göra resten av mina sit ups 
och sen är de väl dags för sängen.

Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar