2012-07-19


Man får stå ut med regnet 
om man vill njuta av regnbågen.



Sitter i min mossgröna fåtölj och väntar på att 
Fråga Olle ska börja. Det får förgylla min kväll. 
Haha, för man vet aldrig var det är för skojiga 
saker som de ska prata om från vecka till vecka. 
Dock slog precis en tanke mig. Jag har inte ätit 
middag idag. Kanske jag borde göra det? Käkade ifs 
en sallad förut när jag var i stan och fikade med 
Jaqueline. Det var skoj btw. Kul att få umgås lite 
med någon av de kvinnliga könet.Haha, ta de inte 
fel på nått sätt, jag har inget emot killar men de 
känns som jag nästan bara har killkompisar och tro 
de eller ej men ibland är de skönt att umgås med 
tjejer också. Och jag gillar att umgås med Jaqueline, 
hon är så snäll och awesome :D ! Och det känns som 
man kan prata med henne om allt mellan himmel och jord. 
Sådana kompisar kan vara svåra att hitta. Och hittar 
man en så håller man fast vid den :)



Ibland känns det som att riktiga vänner är svåra att hitta. 
Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar