2012-10-08

Idag värmer solen de gula höst träden. 

Sitter här ännu en gång och chillar i soffan. Har nyss ätit min morgon gröt och ska snart städa lite och sen om någon timme har jag tvätttid. Så känns som jag kommer ha fullt upp till klockan fem. Sen efter de blir de middag och den bär det nog av till gymmet känns det som. Har dock haft otroligt ont i min höft de senaste dagarna så har haft svårt att springa i uppvärmningen på gymmet. Så funderar på om de igentligen vore smartast att stanna hemma och vila. Men ..vill verkligen till gymmet. Känns så bra att vara där och röra på mig. Vill man vara fin får man lida pin. Det är väl så dom säger. Eller som jag säger "Vill man bli fin, får man lida pin" 



Men nu sitter jag mest bara här och lyssnar på The Grateful Dead och tänker. Och ska nog snart söka lite jobb. Måste verkligen få ett jobb snarast. Det är akut nu. 

Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar