2012-10-06

I väntan på.

Sitter här vid datorn och väntar på att min mobil ska bli full laddad så jag kan åka bort mot gymmet. Så fördriver tiden med att kolla på gamla How I Met Your Mother avsnitt. Men hoppas dock att det händer nått skoj ikväll. Är pepp på att hitta på nått. Men de känns som att alla är upptagna. Så blir väl jag, ensamheten, en smootie och en film ikväll känns det som. Men men, vi får se. 

Nu ska jag strax knalla iväg iallafall, känns skönt att komma igång med träningen igen.  Hoppas på att gå ner i vikt så jag förr eller senare kanske blir nöjd med hur jag ser ut. Inte för att vara den som är den. Men nej, jag är inte nöjd med mig själv. Och det är okej. Det hjälper mig att kämpa på gymmet. Hoppet. Hoppet om att en dag kolla i spegeln, le och se hur personen i spegeln ler tillbaka mot mig.

Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar