2012-10-24

Hösten börjar sakta tyna bort 
och tvätttiden är över.

Var ett litet tag sedan jag skrev här på denna blogg nu. Fasnade lite för tumblr men känner inte att jag har så stor frihet där att redigera min blogg layout som jag själv vill, vilket jag kan här. Så ska försöka komma igång och skriva här iställe för på min tumblr. Sedan sist har jag fått ett stort intresse för batik, om man kan kalla det så. Har ju inte råd med textilfärger så använder istället vatten och klorin. Och de ger ändå ett ganska fantastiskt resultat. Lägger in två bilder på saker jag färgat än nedan. Vad tycks?
                               



Ska vi se vad har hänt mer. Jo igår vad jag på Yoga med Angeclia och kom hem till att min gata var avspärrad och det var poliser och polishundar överallt. Fattade inget och självklart ville inte polisen säga nått men de kan man ju på många sätt förstå. Fick sedan veta att en man hade blivit knivhuggen och att gärningsmännen var på fri fot. Han måste ha blött kraftigt för när jag fick till kiosken imorse för att köpa bröd så kunde man se ett spår av blod längs med gatan där avspärrningarna varit. Läskigt. Hoppas dom får ag på människorna som gjorde detta. Men känner mig helt paff. Har alltid känt mig så trygg här uppe på kullen, allt dåligt har alltid hänt runt om på ner sidan. Men nu har tydligen fan skapen tagit sig upp för backen. Typiskt. Jaja, nu har jag tvättat klart allafall och sitter nu här och funderar över vad jag ska göra idag. Överväger att skippa träningen eftersom jag har sån jävla träningsverk sen igår. Trodde verkligen inte att jag skulle få det av yoga. Men tydligen böjde jag på muskler som jag inte rört på ett tag. Haha, men ska lätt gå dit igen nästa vecka. 

Take care

4 kommentarer:

  1. Testade att gå på ett Yoga pass på mitt gym. Fitness24Seven. Det var väldigt kul och mkt jobbigare än jag trodde de skulle vara. Lyckades få träningsvärk i magen dagen efter ^^

    SvaraRadera
  2. Yoga är bäst! Jag började yoga för fyra år sedan och älskar det! skickar en länk till dej, här kan man kolla på pass så man kan yoga hemma om man vill:) personligen tycker jag det är roligare att yoga i grupp, men om man har grupp yoga pass en gång i veckan så kan man gör lite hemma dom andra dagarna om man vill:) http://www.yogaforalla.se/
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Oh tack för tipset :D ! De ska jag kolla upp !

    SvaraRadera