2012-09-19

Stressen knackar på och du inser att du lämnar Sverige om 3 dagar.

*andas ut* Nu är äntligen tvätten klar och viken . Nu ska jag bara komma igång med att packa. Men vad ska man ha med sig. två shorts, några linnen, t-shirts, en kofta, lång byxor till resan + converse, sandaler, underkläder och strumpor, borste, tandborste, mobil laddare, systemkamera + laddare, pass, solkräm, några fina klänningar, snoddar, mer solkräm, smink, bok, hårsprej, badkläder, handduk, shampo, duschtvål, alvedon...väska, ppiller, linsvätska, linskopp, glasögon, solglasögon, alovera, härlurar, 3DS..shit listar blir jävligt lång. Ikväll och imorrn ska jag jobba på packandet allafall. Sen får vi se hur de blir.

Önska mig lycka till..

2 kommentarer:

  1. Lycka till! det kommer att bli jättebra:)

    SvaraRadera
  2. Jo jag hoppas de : 3 sålänge jag får med mig passet så är de bra. Allt annat kan man ju typ köpa där nere om man skulle glömma nått. Måste bara lyckas andras ut all stress och kunna slappna av . Det är inte alltid så lätt dock tyvärr.

    SvaraRadera