2012-09-19


Hoppet är regnbågen över livets brusande flod.



Go morrn världen, blev ganska nyligen upp ur sängen. Har sovit som en sten, var länge sen jag sov till tio. brukar annars vaknade vid sådär åtta nio tiden. Men har väl vant mig vid att vi brukar ha tvätttid klockan 11 på onsdagar. Men inte idag. Denna gång har vi tvätttid klockan 14. Men de spelar ingen roll. Jag gillar att gå upp tidigt. Då hinner man göra mer saker. Känns bra. Hur som helst när jag tittade ut genom köks fönstret nyss såg jag detta. En regnbåge. Och blev glad : D 



Såg även att vaktmästaren stödat bort alla vackra löv. : ( Dumma honom. Tyckte de såg så vackert ut med massa orange röda löv överallt. Men icke sa nicke. De fick inte förbli så. Och på ett sätt förstår jag ju självklart. Han måste ju sköta sitt jobb. Idag kommer jag ha fullt upp. Tvätta mellan 14-17 sen in till stan och hämta min tågbiljett som jag helt glömt bort, sen ska jag försöka hitta på nått kul att ge Tim tills han fyller år imorrn. Och framför allt så ska jag packa. Packa ner allt inför Greklands resan. Åh jag är så nervös. Men de ska inte förstöra min dag idag. Idag är det Onsdag, och allt ska gå as bra ! 

Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar