2012-08-25

Oväder över Bergsjön

Kom precis in genom dörren blöt som en dränkt katt. Usch och fy vad det regnar ute. Trodde verkligen att jag skulle regna bort helt på vägen hem. Jaja, har allafall nyss varit i stan och varit med Angelica, gått lite snabbt i affärer innan de stängde och sen gick vi och fikade på Condeco. Åt en smootie och en macka med hälsoröra på, oj oj oj va mätt jag blev. Så nu blir de ingen middag för mig inte : O . Vi pratade bl.a. om att vi skulle ha en tjej kväll snart framöver. Låt as skoj : 3 Längtar ! 




Och nu till den stora frågan igen. Vad fan ska jag hitta på ikväll? .. Antingen svarar folk inte i mobilen eller så jobbar dom. Typiskt. Och jag som är så sjukt pepp på att hitta på nått 
: D .. får väl se vad jag ska göra. Ensam hemma ska jag då fan inte sitta på en Lördag alla fall : ( NEVER ! Men.. önska mig lycka till ! ^_^


Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar