2012-08-27

Hej Måndag, är du redan tillbaka ?

Oj oj vad veckan gick fort. *POFF* Så blev det Måndag igen. Och här sitter jag och tycker att de nyss kändes som..förra måndagen? Äsch vet inte vad jag ska säga. Men tiden bara flyger iväg.



Idag, eller ..igår. Hur som helst. Vi kallar det Söndag helt enkelt. Då var jag och tränade på morgonen som vanligt och sen åkte jag och Tim iväg till Torslanda för att gratta hans lillebror som fyllde år. Umgicks lite med hans släkt och käkade sallad och satt ute i gräset i solnedgången och kollade på när Tim kastade/sparkade amerikansk fotboll (som hans bror fick i present) med sin bror och en av hans kusiner. Alltid lika kul att vara vegetarian när det bjuds på rostbiff. Plus att jag inte tål ägg så kunde inte äta potatis rätten heller. Så kände mig rätt dum. Men de är ju sånt man får stå ut med. Eller?

Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar