2012-08-21

Hej Tisdag, du kommer med höst.

Sitter här och funderar för mig själv om hur morgon dagen ska se ut. Jag ska alla fall upp rätt tidigt och åka iväg och träna borta på gymmet. Du vet, vara sådär duktigt. Fram tills jag ska till Grekland blir det hård träning. Eller ja, träning varje dag. Sen ska jag även vara med Jaqueline imorrn också, chill + fika. Sen får vi se vad jag ska hitta på. Tim är ledig så kanske ska vara lite med honom, kanske ska försöka få med mig Tim och Erik och gå ut och springa i skogen. Men vi får se hur de blir med det. Men idag hämtade jag ut väskan jag fick av mamma :3 .
Och märkte även idag att det faktiskt börjar bli höst på riktigt. Det har bara varit 15 grader idag och löven faller från träden.  Hela världen får de vackra färgerna röd/orange/gul.
Vackert.


Jaja, vi får se vad morgon dagen har att komma med. Nu ska jag gå ut på balkongen. Hoppas de är stjärnklart. Alltid lika mysigt att ligga/sitta där ute i en stol med fötterna på balkong räcket, men en varm kopp te och kolla på stjärnorna och filosofera.

Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar