2012-07-28


IKEA, mumsig italiensk mat och underbart väder.


Igår var jag på IKEA med pappa och Inger som är här nere i Göteborg och hälsar på. Vi köpte allt från tallrikar och handdukar till golv växter. Det var skoj och av någon anledning skaffade jag IKEA Family kort. Hittade en stor vacker tavla med Banksy liknande motiv. Dom sa att vi kunde få den som inflyttnings present men jag ville inte säga ja eftersom jag ville fråga Tim först, det är ju ingen idé att köpa en tavla och hänga i vardagsrummet om inte Tim tycker att den är snygg. Så vi ska tbx till IKEA på söndag eller måndag och kolla på tavlan igen. Hur som helst, sen gick vi ut på en Italiensk restaurang uppe på Avenyn och käkade mumsig mat och hade det trevligt.
Sedan efter maten så åkte jag och mötte upp Angelica och åkte till trucken, hade skoj, pratade med människor och drack gott. Sedan hamnade vi på Järntorgets Brygghus där vi mötte upp Tim. Sen när Brygghuset stängde försvann Angelica och jag och Tim gick och käkade lite mat och sen åkte vi hem. En bra dag.  


Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar