2012-07-27


Good vibrations, summer and love.


Solen skiner även idag och det är över 30 grader på balkongen. Ännu en underbar dag. Känns bra. Då får jag chansen att använda några klänningar. Idag är Pappa och Inger här nere i Göteborg och dom kommer hit om ungefär 1 timme. skoj skoj. Satt ute på balkongen förut och käkade frukost och lyssnade på musik. Underbart. Hoppas det blir en lång och varm sommar i år. De första månadens av sommaren var ju ganska kalla så.*håller tummarna* Men men, vi får se vad vi hittar på sedan. Kanske ska till IKEA och sen på stan och gå runt och sen käka lite. Återstår att se. Hur som helst är jag glad att Pappa är här nere, känns som det var en evighet sedan jag såg honom sist. Det var ju när vi flyttade in här i lägenheten i Maj. Oj, det är ju typ 3 månader sedan om jag inte räknar helt fel, vilket jag ifs brukar göra men ändå. Sen ikväll ska jag på trucken men Angelica. Jag gillar den här veckan. Den är awesome. Och på söndag eller iallafall snart så åker jag upp till Charlottenberg och hälsar på Mamma och Lisa. Längtar <3 Jag längtar även till 22 September .
Då lämnar jag Sverige en vecka och åker till Grekland. 
Underbart.

Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar