2012-11-06

Jag tror jag snart har nått botten.
Under stenarna finns jag.

Usch, känns sådär som allt verkligen går sakta men säkert åt helvete. Vaknar upp varje morgon klockan 8 som vanligt men nu kan jag inte längre åka till gymmet då. För jag har inte råd att betala mitt gymkort för denna månaden. Och jag är arbetslös fortfarande men jag kan inte åka till Arbetsförmedlingen pga att jag inte har råd med nått busskort. Och vågar inte chansa just nu för får jag en böter skiter sig allt. Och jag har ett brev från csn där dom säger att jag ska betala tbx en jävla massa pengar pga att jag avbröt en kurs. Men de pengarna la jag på kurs litteratur så där skiter de sig. Dom pengarna finns inte. Jag har inte råd med min telefonräkning eller att betala hyra. Denna månaden står jag med ena foten i graven. Och jag vete fan hur jag ska lösa allt. Söker jobb som en galning och gör allt jag kan. Men ångesten och stressen sköljer över. Jag har panik. Hur ska detta gå runt. Jag måste lösa de. På nått vis. Men just nu känns allt som de bara går i en nerförs backe. Hade behöver besöka en läkare, men de finns de inte pengar till. Åhh..jävla pengar jag hatar er ! Varför ska ni styra allt i världen. Men det är bara att hålla huvudet högt och le. Det kunde ju varit värre. (peppar peppar ta i trä)..

Take care 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar