2012-11-18

Hej Söndag, vad hände med Fredag?

Oj oj oj denna helgen har gått väldigt fort och har inte tränat någon dag under hela helgen pga att jag jag inte kännt mig helt hundra och gått med huvudvärk hela helgen. Funderar på om jag kanske borde gå och kolla så jag inte har någon vitamin eller mineral brist. Känner att jag har  slarvat lite med maten i de senaste och kanske är lika bra att kolla upp. Dock kostar sånt pengar och det är därför jag skjutit upp det så länge. Vi får se hur de blir med den saken. Idag hade jag tänkt knalla iväg och träna med har fortfarande otroligt ont i huvudet så avvaktar lite ett par timmar och ser om de släpper. Hur som helst denna helgen har varit en väldigt lugn sådan. Har under den mestadels färgat kläder och lyssnat på mysig musik. Testade även att färga en handduk, blev rätt bra faktiskt. Har dock en stor klump i magen, månadens dagar passerar fort och snart är det dags att betala räkningar. Och än är fickan tom. Men hoppas allt löser sig ..till de bästa. 



Nu ska jag nog fortsätta lyssna på underbar musik och vila lite till. Men hoppas ni alla där ute har en underbar söndag och bara så ni vet. Det är 36 dagar kvar till julafton. 
Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar