2012-11-02

Hej Söndag, nej just de. 
Det är ju faktiskt Fredag idag.

Sitter här och funderar. Det är fredag idag, men de känns verkligen som en söndag. Jag är helt trött och seg i kroppen. Känns så skumt nu när jag inte har nått gym kort. Så när jag vaknar vid 8 på morgonen vet jag inte vad jag ska sysselsätta mig med. Utan kroppen går då istället tillbaka i "sömn mode" om man kan säga så. Funderar på om jag ska lägga mig ner och ta en power nap eller om jag ska hålla igång och göra nått annat. Hur som helst är det dags att tända dagens första rökelse. Och sen ska jag nog tända lite levande ljus för usch och fy vad kallt det är här inne. Elementen är på men inge varmare blir det. Eller så får jag kanske skylla mig själv som går barfota inne men tycker man borde kunna göra det utan att frysa inomhus. Men men, ikväll ska jag iväg till Daniella och dricka lite och umgås :) hoppas de blir kul. Och att jag är piggare och mer pepp då !

Känner att livet är lite ur balans. Och jag vet inte vad jag ska göra för att jämna ut marken under mina fötter. Oj en sån gåta livet är. Men de är ifs hela charmen med livet. Det du inte vet. Framtiden. 

Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar