2012-11-08

Hejsan världen. Detta var min Onsdag.
Gårdagen bestod för mig utav att tvätta mesta dels av dagen. Eller ja det kändes så allafall kan jag ju säga. Och annars chillade jag hemma. Förutom när jag åkte och handlade lite på hemköp. Te <3 Yeeeeyh ! Nu ska jag vara sparsam med de lilla jag har. Hade lite väl tråkigt innan så lockade håret men de var ju platt igen så fort jag kom ut för där regnade de. Dumma här. Jag hade ju paraply ;O men nej då de la sig ändå när de va mkt fukt ute. Inte lätt inte lätt. Håller även på att försöka vänja mig vid mina glasögon eftersom jag inte kommer ha råd med linser framöver nu ett tag så..eller har ett par linser kvar men dom ligger i sin linsask och vilar iväntan på att jag ska behöva dem. Här nedanför ser ni också min middag. Skulle ha gjort en grekisk sallad men kom på att jag inte hade några oliver ..så fick bli en blandning av de som fanns hemma för stunden :) ! Men nom nom va gott de blev ska jag säga dej! :D


 
 Försöker vänja mig med mina glasögon / Gårdagens middag.
 
En bild från tvättstugan / Massa mysiga lockar från igår.

Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar