2012-11-16

Hej Fredag, när ska saker gå min väg ?

Har tillbringat hela dagen ensam hemma i lägenheten. Har inte kännt mig helt hundra så skippade träningen och bestämde mig för att vila istället. Har varit otroligt tråkigt. Har varit så sjukt rastlös att jag inte kunnat vila. Har gått runt och diskat och fixat mesta dels av dagen och även ätit lite godis efter att ha skippat söt saker i 2 veckor. Känns lite sådär men de är bara att ta nya tag imorrn. Men har ätit så dåligt i de senaste och de känns inte bra. Tror det är psykiskt. Eftersom jag vet att vi inte har mycket pengar att lägga på mat. Men vem vet, det är min teori allafall. Finns säkert andra anledningar också. Detta är även första dagen på över en vecka som jag inte varit på gymmet och tränat. Kännns sådär. Men men, förhoppningsvis mår jag bättre imorrn så jag kan återgå till de vanliga. 

  
Trött Marthe / Mat utan grönsaker är tråkigt
  
Hösten försvinner sakta utanför mitt fönster / Favorit linnet
  
 / Jag /

Take care 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar