2012-11-14

Ibland blir även den
tråkigaste dagen en bra dag.

Oj oj oj, idag har varit en ganska bra dag måste jag säga. Har tillbringat min dag med att tvätta kläder, städa, diska och har även varit iväg och tränat. Första dagen på länge som jag inte bara tänkt på att söka jobb utan faktiskt gjort andra saker. Men även det måste jag ta tag i igen. Så imorrn ska jag nog söka en del och så ska jag också träna såklart. Så slipper jag vara så rastlös som jag blir om dagarna när jag skippat gymmet. Jobbigt jobbigt. Hoppas på att kunna vara med Angelica imorrn också. Kanske kanske kanske. Vi får se hur min morgon dag ser ut. Dock åker Tim bort till sthlm under torsdag till lördag. Tråkigt. Kommer bli så tyst i lägenheten. Som en extra lång dag när jag är ensam hemma. Men de ska väl gå an. Hoppas på en kul kommande helg. Vill hitta på nått skoj. Men känns som jag blir utesluten pga att jag inte har pengar att gå på krogen för -.- !

 
Rastlös och nyduschad tjej / Morgon chill innan tvätttid
 
Mys framför tvn / Blekfis
 
Pasta sallads middag / Lunch gröt med hallonsylt

Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar