2012-10-02

Tankar och funderingar kring tågtider och morgon dagen.

Sitter och kollar på tåg tider och kan verkligen inte bestämma mig för om jag ska åka hem vid 8 eller vid halv ett imorrn. *tänka tänka* vad är igentligen smartast att göra. det är frågan. Ska jag åka vid 8 så måste jag ju upp vid sex tiden på morgonen. Vilket betyder att jag kanske måste lägga mig ganska snart. Och packa massa innan dess. Men jag kommer då hem vid halv tolv och hinner träffa Tim innan han åker på jobbet. Eller så åker jag vid ett och kommer fram vid fem tiden. Spelar kanske inte så stor roll när igentligen. Vet allafall att jag vill träna imorrn en sväng. Kände de nu när jag såg att pengarna för träningskortet hade dragits från kontot. Eller så vill jag ut och gå i trappor i göteborgs många gator. Gillade de.
Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar