2012-10-05

Fika med vän. Gymmet. En dusch. Nu, chill.

Känslan när man nyss kommit ut ur duschen och håller på att torka är underbar. Man är varm i kroppen och känner sig sådär extra ren. Det ända negativa är när håret fortfarande droppar massa vatten och man blir kall pga det. Jag ska inte klaga, men kallt blir det ändå även fast man inte klagar. Idag har jag gjort sådär lagom mycket. Chillade med Tim hemma tills han åkte till jobbet, sen åkte jag in till stan och träffade Angelica och tog lite fika och pratade. Sen åkte jag hem för att byta om och åka in till gymmet och träna. Kändes extra bra att träna idag. Efter att ha varit borta i Grekland där jag inte kunnat träna så mycket. Förutom att simma i polen och gå ut och gå typ. Eller ja de finns säkert massa olika sätt att träna på där nere men de var så varmt mesta dels av tiden på dagen så var inte så lätt. Men nu är jag på g igen. Träna, träna, träna..dag in och dag ut. Alla dagar, hela veckan. Och inget förbaskat godis. Känns som de är den miljonte gången jag sitter för mig själv och tänker "Nu är det fan dags för förändring" ..men de håller liksom aldrig helt. Man försöker halv hjärtat men de blir lätt att man hamnar in i gamla vanor. Men nu jävlar ska jag verkligen försöka. Som om livet hängde på det ! : D



En bild från gymmet förut. Har aldrig fotat i gymmet förut men då blev det ett spontan kort taget .  Önskar dock att jag hade någon att träna med. Visst det kan vara otroligt skönt att träna själv ibland på kvällarna som ikväll. Men det är också jätte skoj att ha en vän med om dagarna. Så man kan peppa varandra och ja..bara ha kul. Önskar och hoppas. 

Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar