2012-10-27


Ett ord. Flumm. Inget mer. Punkt.

Det är lördag, snart söndag. Och jag är sjuuuuukt rastlös. Pysslade med batik nyligen. Men de sket sig. Får ta nya tag imorrn, efter allt städande. Varje gång jag skapat vackra mönster med batik har de alltid varit efter midnatt. Kanske var för ivrig idag. Kanske man ska vänta in tolvslaget och kreativiteten som kommer om natten. Då du minst anar det. Nu hänger allafall kläder på tork, magen skriker eftersom jag glömt bort att äta middg och jag är super trött. Funderar på att gå och lägga mig. Så jag orkar upp tidigt imorrn och städa. Lika bra att komma igång så tidigt som möjligt. Hoppas på att hinna vara med Daniella och hennes besök under dagen. *Håller tummarna* . Nu ska jag nog välkomna fröken midnatt och krypa ner under mitt täcke och invänta john blund. 

Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar