2012-10-26

Chill, fika och snöväder

Imorrn bär det av igen. Då är det dags för ännu ett bokat möte på Arbetsförmedlingen. Undrar hur det kommer gå denna gången. Ska dit och visa upp betyg och cv och lite sånt smått o gott. Om de går bra ska jag belöna mig med att köpa en julmust. Tror jag kanske har råd med det. Just de ja, idag snöade de i Göteborg ! Blev jätte paff. Först började de hagla och sen började de snöa stora snöflingor. Jätte mys, synd att de smälte bort direkt. Men jag är nöjd sålänge de de kommer snö under december. Var dock riktigt kallt idag. Var i stan och umgicks med Angelica idag och hade hoppats att jag tagit på mig mer kläder för *brrrh* va kallt de blir på kvällen.

Nu ska jag kolla mina kläder som ligger i hinken ikväll. Batik pysslar som vanligt. Och hoppas på bra resultat.

Take care 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar