2012-10-30

All I have to do is dream.

Hej du Tisdags kväll. Dej tillbringar jag ensam i mitt hem. Har varit en ganska lugn dag. Var för några timar sedan iväg och sökte jobb på bl.a Indiska. Så nu får man hålla tummarna. Dom behövde lite extra folk till jul så. *håller tummarna* . Och kvällen har jag tillbringat i soffan. Spelat lite på gitarren, målat lite, lyssnat på musik, kollat lite på that 70's show och njutigt av rökelsedoften som fyller hela lägenheten. Tidig morgon, Soft dag och ensam kväll. Låter som alla mina dagar. Ibland vill man bara sluta ögonen och drömma sig bort till en bättre tid. En tid där alla problem är lösta, till paradiset. Men än så länge förblir det bara en dröm. Men snart så. Snart.



Imorrn när jag vaknar är det Onsdag och dags att tvätta. Ska nog även passa på att tvätta golvet när tvättmaskinen gör sitt. Känns som de behövs. Annars har jag inga planer, som vanligt. Segt. Men ska nog söka fler jobb och pilla mer på gitarren. Men nu, ska jag försöka fixa mig lite mat. Känner att de börjar kurra i magen nu. Och som vanligt har jag ju glömt att laga middag.

Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar