2012-10-29

Höstväder, förskyldning och rastlöshet.

Vilket höstväder de är ute. Regn, starka vindar och höstlöven flyger och far utanför fönstret. Kanske jag ska gå ut med mitt gula paraply och knalla runt ute och njuta av hösten, för innan man hinner säga spenat soppa så är hösten borta och vintern tar dess plats.  
  
  

Jag har varit uppe ett par timmar och är nu ganska rastlös som ni kanske se. Haha. Tror det är dags att fixa en frukost macka och lite te. Och så ska jag snart kolla på lite That 70's show. Älskar den serien. Jaja, nu ska jag vakna till liv här i soffan och gå och fixa frukost. Hoppas de blir en underbar dag. Och att min förbaskade förskyldning ger med sig snart. Tyckte jag nyss blev fri från den och så kommer den tbx. Usch och fy.

*vink vink*
Take care

4 kommentarer:

  1. Gurkmeja (turmeric på engleska) ska vara bra för förkylning! kika här:) http://www.veria.com/video/a-model-guru-webisode-106-diy-healing-herbs

    Krya på dej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaha de visste jag inte :) Då måste jag kolla :D !
      Tack vännen ! Jag jobbar på det ^__^

      Radera
    2. Tyckte att det lät intressant:) jag har turen att inte vara förkyld så ofta *ta i trä som man säger*

      Radera
    3. Nej inte jag heller, men när de väl sker så ger det aldrig med sig utan kan vara i flera veckor. -.- Så Typiskt. Speciellt när jag blev förskyld under Greklands resan med familjen. Dumma morfar som smittade mig, haha. Oj oj ja förskyldning och värme är mycket värre än förskyldning och kyla :o

      Radera