2012-09-18

Time is music the planets make.

Då sitter jag här igen. I mörkret, regnet slår mot rutan. Idag är det tisdag och 2 dagar tills Tim fyller år och 3 dagar tills jag åker upp till Charlottenberg och 4 dagar tills jag lämnar Sverige. Jag kommer sakna hösten. Mycket händer nu framöver och jag har inte ens packat, eller gjort nått för den delen. Känns som jag snart kommer bli stressad. Men jag tror jag har koll, imorrn ska jag iallafall tvätta och efter det ska jag packa inför resan. Ska ju vara borta ett tag så får se om jag får plats med allt i min väska.

Och Tim fyller år på Torsdag, och jag har inte köpt nått till han än. Men nått får jag fixa, plus att jag tänkte baka en tårta till honom. Hoppas han blir glad alla fall : ) tanken är ju alla fall fin. Men de återstå och se vad han tycker. 

Idag ska jag ut och fota, de spelar ingen roll om de regnar. Jag vill ut. Ut och fota.

Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar