2012-09-06

Tankar om en tidig morgondag 
i ett rökelse fyllt rum.

Här sitter jag och klockan kryper sakta mot tolv slaget. Rummet fylls av rökelse och James Browns underbara röst. Snart måste jag krypa ner i sängen och sova men ikväll finns ingen trötthet. Bara för att. Bara för att jag ska upp tidigt imorrn. Rättare sagt klockan sex, ska vara i skolan halv nio. Längtar inte. Imorse när klockan var åtta så var det bara fem grader ute. Usch usch usch, jag kommer frysa ihjäl. Fryser vid bara tanken. *Brrrrhh* Håll tummarna för mig. Så jag får en kurs avklarad. En av fyra. Och nästa fredag blir det ett till slut prov. Fullt upp i min hektiska vardag. Men ni alla där ute får ha en fortsatt bra kväll, nu ska jag nog hoppa in i duschen så slipper har jag en sak mindre att tänka på imorrn. 

Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar