2012-09-14

Höst löv i vinden och i håret.

Kom precis innanför dörren. Var iväg och gjorde mitt slut prov i naturkunskap B nu på morgonen borta på Hermods. Hoppas verkligen att det gick bra. Så fort jag höll i provet fick jag hjärnsläpp som vanligt men jag tror de ändå gick ganska bra. Men håller tummarna för säkerhets skull. 


Men jag måste verkligen säga att det är ett underbart väder ute nu. Starka höstvindar och massa löv som flyger runt i viden, lite regn ibland men det är okej ändå. Gick genom skogen förut påväg hem och när jag väl kom ut ur skogen var mitt hår ett evigt trassel och jag hade löv i hela håret. Önskar jag hade haft en kamera med mig men icke. Såg verkligen ut som ett skogs troll, haha. Hösten är så underbar, jag kan inte säga det för många gånger. För jag älskar den verkligen. Det kan gärna vara höst ändå in i november, sålänge det är fin vinter med massa snö när väl december börjar. Då är jag nöjd. 

Nu ska jag vila lite i soffan och sen ska jag nog laga mig lunch när Tim kommer tillbaka hem. Hoppas det går bra på hans teori prov för körkortet ! *håller tummarna extra hårt för honom*

Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar