2012-09-17

Hej Måndag, veckorna försvinner en efter en.

Hej alla där ute, dagen har varit väldigt seg. Vaknade vid halv tio och gick upp för att kolla på de två sista harry potter filmerna som jag inte hann se igår eftersom jag somnade vid två. Men nu har jag sett dem allafall. Synd att de inte kommer göras fler men de är ju så, kul sålänge de varar. Men hur som helst så var båda filmerna bra även om jag ofta kände mig rätt så förvirrad under sista filmen. Sen gjorde jag ett misstag, skulle laga pankakor till Tim som han kunde äta till frukost när han vaknade runt ett. Men var dum och smakade på en och de fick jag då sota för. Nu ligger jag här med hemsk magont. Jävla ägg, ni förstör allt. Så nu sitter jag mest här och väntar på att min mage ska må bättre. Erik är på praktik och Tim är ute och övningskör. Så som vanligt sitter jag ensam hemma. Ska nog ta och ta en dusch snart och sen börja packa. Åker ju på fredag upp till charlottenberg och på lördag åker vi vidare till Korfu. Sen kommer jag vara borta i en vecka. Ska bli skoj men kommer sakna sverige ändå på ett sett och dem i det. Men ska försöka njuta av varje dag där nere i sol landet och ta massa bilder. Skriver senare igen. Nu ska jag orka mig iväg och duscha innan jag växer fast i denna soffan.

Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar