2012-09-08

En trevlig lång natt på 
Jazzhuset förgyllde min Fredag.

Vaknade för ungefär en timme sedan. Vaknade ganska sent eftersom jag var uppe till tidigt imorse för att väcka Tim så han kom med vagnen vid 6 för att sen åka till Borås och spela Airsoft. Sen när han hade vaknat somnade jag på soffan. Hoppas han kom med bussen i stan. Stackarn som typ bara en timme inatt. Men men han får berätta hur dagen varit sen när han kommer hem om ett par timmar. Hoppas min älskling har haft en awesome dag ♥. 

Avslutade dagen igår med att åka med Angelica till Jazzhuset. Var en skoj natt om man bortser från den skumma killen som förföljde mig hela kvällen, tog i mitt hår, försökte bjuda mig på dricka och sa saker som.."Your hair is amaizing" , "Your the most beautiful girl in here" , "Come over here Ginger girl" och massa massa skumma saker jag inte kunde förstå. Fattade aldrig om han var en full engelsk man eller irländare. Vilket låter skumt och fel men ändå. Och när Jazzhuset väl stängde så fortsatte han följa efter mig även fast jag hela tiden gjorde de väldigt klart för honom att jag inte var intresserad. Han följde efter mig hela vägen från Jazzhuset tills jag nästan var i Brunnsparken då försvann han som tur var. Aldrig haft en så efter hängsen kille efter mig -.- !


Undrar vad jag ska hitta på idag. Känns som de kommer bli en seg Lördag men man vet ju aldrig. Skulle ha åkt på bio med Tim men tror han kommer vara väldigt trött när han kommer hem så ska fråga honom om vi kan göra det imorrn istället, så han kan sova ut idag och jag kanske kan knalla iväg till gymmet.

Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar