2012-08-28

Skola, träning och chill.
Känns som denna dagen har varit extra lång. 

Tänkte sammanfatta den lite snabbt.

Gick upp och tränade på gymmet vid 9 tiden och sen åkte jag hem och käkade och väckte Tim, sen åkte jag till skolan och satt där i 3 timmar och lyssnade på information om min kurs och alla andra kurser som den läraren hade. Så de var Kemi 1, Kemi 2, Naturkunskap 1 och Naturkunskap 2 elever där. Och självklart fick vi som läste natur 2 vänta tills sist. Men när det väl var klart så gick jag hela vägen in till stan och gick till jonsborgs och käkade lite mat och sen mötte jag upp Kim och hans tjej och hennes två kompisar. Så gick vi runt i lite affärer och chillade. Tror aldrig att de varit så varmt i affärer som det var idag, jävlar. Sen kom jag hem och bytte om och åkte och tränade igen och sen hem igen och chillat och kollat på That 70's show. Och ja, nu sitter jag här. 

Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar