2012-08-15

 God morgon Onsdag, idag är du vacker.

Visst, jag vaknade kanske för 2 timmar sedan men de känns ändå fortfarande som det är tidigt på morgonen även om klockan är halv tolv. Fast jag vaknade så tidigt för jag hade för mig att vi skulle tvätta idag. Vi har alltid tvätttid klockan elva på onsdagar, förutom denna veckan då vi har den på Torsdag. Men men, nu sitter jag här och njuter av mitt te och funderar kring dag. 




Det är ju kulturkalas, så vad ska man hitta på. Igår var jag i stan och kollade på Timbuktu uppe på Götaplatsen och idag ska jag iväg och se Nationalteatern. Men förutom det har jag inte planerat nått för denna dag. Onsdag, imorrn firar jag och Tim 3 år tillsammans. Oj vad tiden går fort, känns som de inte alls var så länge sen jag träffade honom. Fast ibland känns de som vi varit tillsammans typ..förevigt. Eftersom man känner varandra så väl. Underbart. Älskar honom så otroligt mycket. Tänk att jag hade turen att hitta honom. Jag är så lyckligt lottad. Men men, hur som helst. Kanske jag ska ta och kolla upp vad det är för mer band och händelser i stan idag/ikväll. Jag vill ju inte missa nått som de händer nått skoj : D 

Nu tror jag att jag ska ta och äta frukost,
känner hur de börjar kurra i magen. 

Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar