2012-08-12

Dagen efter gårdagens bravader.
Vi kallar dej Söndag.

Sitter här och funderar på vad jag ska äta, magen kurrar som bara den. Vaknade dock as pigg vid åtta imorse och sen runt tolv började jag bli seg och trött men inte tillräckligt trött för att kunna somna igen. Så har legat halv sovande i en fåtölj mesta dels av dagen. Gårdagen var en skojig sådan. Mötte upp Daniella och gick till Rockbaren och satt där och chillade, sen kom hennes kompisar som firade födelsedag. Kände mig lite väl utanför ska jag säga eftersom hela sällskapet var fin klätt, men de var då inte jag. Men men. Det blev iallafall en skojig kväll med underbara människor, shots, en o annan flaska cider och kvällen avslutades med att en kille strippade på bar disken på rockbaren till Village people och deras underbara låt Macho Man. Det ser man inte varje dag ska jag säga er xD ! Men för första gången på väldigt länge har jag ångest över pengarna jag spenderade ..visst det kanske bara var 200 spänn men eftersom ekonomin just nu är dålig så var det ett väldigt dumt val utav mig. Men men, det är lätt att vara efter klok.

Idag tänkte jag i alla fall att jag skulle städa och plugga, har en engelska uppdrag som ska in vid midnatt som jag tänkte försöka göra klart. Surt nog har mina planer halkat efter ett par timmar men förhoppningsvis är jag snart på g igen.

Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar