2012-07-31

Sol eller regn, det är frågan.

Sitter på balkongen och kollar ut på det underliga vädret. Det tycks inte kunna bestämma sig för om de ska va soligt, regnigt, vindstilla, blåsigt, molnigt eller klar blå himmel eller åska. Jävla väder, men just nu är de i alla fall fint väder.Sitter även här och funderar på vad jag ska hitta på idag. Tim har åkt till jobbet och Erik..ja han är borta med "en vän" som vanligt. Och här sitter jag ensam hemma som vanligt och kan inte bestämma mig vad jag ska göra av dagen. Det är ju sista dagen som pappa är i Göteborg så får se om de hör av sig eller så och vill hitta på nått. Känner inte att jag vill ringa och störa dem. Har ju ändå varit med dem både fredag, söndag och måndag så. 

Men kanske borde fixa mig nått att äta, känner att magen börjar kurra. Och känner mig rastlös så något måste jag göra.

Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar