2012-07-16



A Manday that feels like a Sunday.

Det har varit en väldigt seg dag. Vädret har växlat mellan 
regn, grå moln och väldigt blåsigt. Ibland alla samtidigt. 
Känns som jag inte gjort nått vettigt alls. Har diskat lite 
och ätit ost mackor typ. Och kollat på massa massa Scrubs och 
How I Met Your Mother. Mys pys. Nu sitter jag och väntar på 
att Tim ska komma hem så vi kan laga middag. Han har varit iväg 
och prov jobbat idag. Håller verkligen tummarna för att de 
går bra. Han förtjänar verkligen en ny bättre arbetsplats. 
Men men, hoppas han kommer hem snart för jag börjar bli 
hungrig. Lägger upp en bild sedan så får ni se vad vi åt 
för något mumsigt. Eller ja, allafall vad jag åt. Känner att 
jag blivit lite smått beroende av att fota min mat.

Fast det är ju också en bra sak också. Men allt har ju två
sidor. Borde dock ha varit på 
gymmet idag men som vanligt
satt jag hemma med vikterna istället och tränade för
mig själv.

Men på onsdag, torsdag, fredag och lördag ska jag allafall
till gymmet. 
Det är bestämt och ett måste. Känner mig lite
snuvig idag så blir att träna hemma imorrn igen. 
Skriver senare ikväll igen eller imorrn.

Take care!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar