2012-07-23


Jag älskar verkligen att
åka spårvagn.


Idag har jag inte gjort så jätte mycket. Chillat hemma som vanligt och gick till utegymmet och tränade med Tim en sväng. Gick helt okej men tog mig ändå en sväng iväg till gymmet när Tim åkte in till stan på sin "man date" med Sebbe. Sen när jag vad påväg hem från gymmet kunde jag inte låta bli att ta en bild. Det kanske inte blev den bästa men det är ända bilden jag tagit idag och ville ha nått att lägga upp ändå. När jag kom hem slängde jag mig i duschen och började sedan att laga mig lite mat. Idag blev det pyttipanna med en liten twist. Blev faktiskt gott. Och nu sitter jag här ensam hemma som det känns som jag gör varje kväll, denna kvällen kollar jag inte på scrubs utan iställe 2 ½ men. Aja, så sitter här då och funderar på vad jag ska hitta på ikväll. Men får se va de blir för nått. Men känns som de kommer bli de vanliga. Ligga i soffan och kolla på en film eller att se på serier. 

Take care!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar