2012-07-26


Hej du vackra sommar dag.



Skyndade hem idag efter att ha sovit borta i Torslanda, för vi hade tvätttid klockan 11 imorse. Så var uppe klockan 9 imorse och försökte ta mig hem i tid. Igår var jag nämligen iväg och grillade hos Tims pappa med massa folk. Det var trevligt och massa god mat. Dock kanske jag drack lite väl mycket rödvin, det är farligt när det bjuds på gott vin. Glömde dock min kamera men tog en bild eller två med mobilen men får se om dom dyker upp senare eller inte. Men men nu är iallafall tvätten uppe och ska snart ställa mig och sortera den efter att jag sett klart på The Big Bang Theory. Och såg nu att klockan snart är fyra så kanske jag borde försöka fixa mig middag snart.  Är sugen på pasta, så de ska jag nog äta idag.

Hoppas att ni andra där ute i Sverige (eller vilket land du nu befinner dej i) har lika fint väder som vi har här i Göteborg. Klar blå himmel och underbara 32 grader.

Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar