2012-07-25

Äventyr, åka båt, klättra
och fotografera. 
Igår bar det av på äventyr. Dagens började segt och jag låg säkert i soffan och halv sov mesta dels av dagen. Sen bestämde jag och Tim oss att gå ut och fota. Då frågade Angelica om vi ville åka in till stan och hitta på nått så vi åkte in. När vi väntade på henne så köpte vi oss kulglass och jag lärde mig nått. Köp aldrig tre kulor. Ville fota glassen men hann inte pga att den översta kulan hela tiden ville ramla av. Men efter en stund dök hon upp och vi knallade ner till färjan och hoppade på den.  



Åkte runt lite och gick av vid en random hållplats och klättrade upp för ett berg och stannade där uppe ett tag och njöt av utsikten och fotade lite. Sen gick vi runt massa och hittade sen en buss och åkte in till stan. 










 

Sedan bestämde vi oss för att åka och äta på Old corner. mumsig va den pizzan :) 




  
Måste även lägga till att pizzan var jätte god. 
Har aldrig ätit vegan kebab pizza förut men jag blev possitivt förvånad.


 Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar