2012-07-21



A fun Friday night and
a Saturday full of studying
 .. and maybe a visit to the gym tonight.

Än en gång sitter jag här i mitt fina vardagsrum och 
chillar. Solen lyser utanför fönstret och det är en 
riktigt fin sommar dag. Gårdagen tog en snar vändning. 
Jag hade planerat att sitta hemma och sega. Kolla på 
scrubs och äta druvor själv. Men när jag var på gymmet 
gjordes det nya planer. *POFF* så var jag hemma och 
duschade och satt sedan på vagnen in till stan på väg
till valand och skulle möta Dani och knalla bort till 
Rockbaren.Vanligtvis brukar jag alltid vara på andra lång 
när jag är ute så idag blev det lite nytt för mig. Eller 
ja, jag hade ju varit på rockbaren 2 ggr tidigare men de 
var rätt länge sedan. Men det visade sig iallafall bli en 
skojig kväll. Var lite annorlunda att vara på en bar där 
man inte känner en kotte men på ett sätt rätt skönt också. 
Men eftersom jag inte har så mycket pengar just nu så blev 
de ju inte direkt att jag drack mer än två cider men jag 
hade skoj ändå. Men jag har också lärt mig att rockbaren 
är ett helt okej ställe men jävlar vad det finns skumma 
människor där. Och då menar jag inte människor som klär 
sig konstigt utan hur personer beter sig och vilka skumma 
saker folk säger. 

Men det var en skoj kväll och den borde göras om tycker jag ! 
Avslutade natten med att komma hemma till min älskling.

Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar